Sunday, February 24, 2013

Cinta Baru Aku, Takkan Curang Lagi

Walaupun agak terlambat aku tetap nak cerita jugak.. Kalau korang nak tahu, sekarang nie Thelilacbox la cinta hati terbaru aku sekarang selain dari Mr.B dan baby bear aku, Eishal. Kalau korang tak tahu apa tu Thelilacbox meyh sini aku nak cerita sikit.. Hahahaha ( da macam buat iklan je ).. Bila aku dapat tahu yang team Thelilacbox da start post beautybox ni punya la excited aku rasa.. Macam dapat baby baru je.. Hehehehe.. Pagi-pagi lagi aku dah tunggu abnag posto hantar barang sebab tak sabar sangat.. Punya la hampa dari pukul 9.00 a.m aku tunggu bayang abang posto pown tak de :( memang da frust gila, dalam otak aku dah duk fikir ni mesti sampai esok ni.. Tup tup time aku tengah melayan Eishal dalam pukul 2.00 p.m tu orang dari GDex da sampai dekat rumah.. Huhuhu melompat aku bangun punya la tak sabar.. Jom tengok apa barang yang aku duk kecoh sangat tunggu tu.. Jeng jeng jeng..



Yeahhh~ Nie la yang aku tunggu-tunggu.. Akhirnya.. I got you Thelilacbox..
Kalau korang nak tahu February 2013 box nie merupakan box yang pertama dari Thelilacbox ye..


Cantikkan.. Macam taw-taw je ni warna kegemaran aku nie.. Lilac (^_^)


Tak sabarkan nak tengok apa yang ada dalam nie..


 
Jom tengok apa yang ada dekat dalam..

 
Bestnya!!! Thelilacbox memang tak sama macam beautybox yang lain pernah aku cuba.. Memang terbaik.. Suke sangat-sangat..


Owh ye aku siap dapat surat cinta lagi.. Maklum la tema kali ni Valentine ye.. Walau pown aku tak sambut dapat surat cinta pown beat kan.. Hehehehe..








Antara item yang ada dalam Thelilacbox nie :

Kérastase Resistance Rinse-Out Treatment @ 75ml & Kérastase Resistance Reconstructing Shampoo @ 80ml
Seumur hidup aku tak pernah aku guna shampoo mahal-mahal macam nie, sayang nak habiskan duit untuk benda tak berapa penting macam nie.. Dengan Thelilacbox sekarang memang aku boleh merasa try product-product yang mahal macam nie.. Yang ni boleh simpan untuk travel nanti, pergi bercuti ke balik kampung ke..


MaxFactor Limited Edition Nailfinity in Boji @ 4ml
Pewarna kuku nie memang aku tak pakai pown.. Maybe nanti aku bagi kawan class aku Su Mea.. Cantik warna dye.. Purple (^_^)


Burberry Fresh Glow Luminous Fluid Base @1ml x 4 pieces
Yang ini aku tak try lagi sebab sayang nak guna.. Hahahaha.. Yela benda mahalkan, kalau nak keluar nanti / pergi class baru aku guna.. Dalam ni ada 4 sample.. Tapi dari review yang aku baca menang Burberry Fresh Glow Luminious Fluid Base nie best terbaik..



Benda yang paling buat aku melompat-lompat sekali yang ada dalam Thelilacbox nie 

Roberto Cavalli Perfumed Body Lotion @ 30ml
Memang puas hati sangat-sangat dapat perfumed lotion nie.. Bau memang best sangat-sangat aand yang paling best bau dye tahan lama.. aku pakai dari pukul 2.00 p.m tu sampai malam bau dye ada lagi.. Hubby pown cakap wangi sangat-sangat.. Insyallah lepas ni nak beli full size punya.. Memang berbaloi sangat-sangat.. 


Dan yang paling paling paling best sekali dapat dua keping voucher dari KERASTASE dan DECLEOR.. hehehehe bole la buat hair treatment dan facial lepas nie..


Lepas nie aku takkan curang dah.. Hahahaha, memang lepas nie aku akan subcribe Thelilacbox forever.. Hahahaha Thelilacbox memang awesome.. Dengan bayaran RM35.00 sahaja kita dapat try macam-macam luxury product.. memang berbaloi sangat-sangat la.. Sape yang memang suka sangat tukar beauty product aku cadangkan korang try Thelilacbox sebab memang korang takkan menyesal la.. Gerenti puas hati.. Pada yang berminat bole la try subcribe ye..



2 comment:

illy ariffin said...

best perfume lotion tuuuuu :)

nini said...

bestnya....=D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails