Friday, August 31, 2012

Defer Satu Semester Lagi

Aku baru je balek dari Unisel.. Penat pown xabes lagi.. Ermmm.. Sedih je rase gara-gara sorang lecture nie xnak mengajar aku sebab aku pregnant, aku kene defer satu sem lagi sebab tarikh due date nnt dekat sangat dengan tarikh final exam aku nnt.. Jarak dalam 3 minggu je.. So H.O.P cadangkan supaya aku tangguh je sem nie.. Kunk buatnya aku deliver baby time belajarkan susah.. X bestnye sebab aku cume tinggal 2 sem je lagi nk grad.. Elok-elok aku abes bulan 4 nie da kene tangguh sampai bulan 7.. Tapi nak buat macam manakan kite just mampu merancang tapi Allah lagi tawu yang mane terbaik untuk kite.. Kurang-kurangnya aku boleh melekat dengan Mr.B sampai hujung tahun niekan.. So taya la aku PJJ dengan Mr.B.. Buat penat je aku nanges berbaldi-baldi sebab sedey nak kene duduk jauh-jauh dari Mr.B time pregnant nie.. Sakan aku nanges seminggu sebelum masuk Unisel.. Last-last kene defer pulak.. Punya la seronok Mr.B gelakkan aku (hampeh betol).. So sekarang nie aku ada banyak masa duduk kat rumah je, nak keje pown Mr.B da xkasi.. Keje aku sekarang nie menggemukkan badan je la.. Boring pown ada.. So bagi nak menghilangkan boring tu aku bercadang nak diy siket-siket barang baby.. Rase best pulak bole buat barang untuk baby sendiri.. Yela buat dengan penuh kasih sayangkan.. Kain semua da beli, pattern pown dah ada.. Antara barang-barang baby yang aku nak diy :

a - diaper / nappy cover
b - nursing pillow
c - baby binder
d - baby swaddle
e - diaper clutch
f - baby sling
g - baby carrier
h - nursing cover
i - bedding set
j - baby quilt 

Sekarang aku da start buat diaper / nappy cover.. Nanti kalo jadi aku akan update kat blog ye.. Hope sempat siap semua nie sebelum deliver baby. Wish me luck ye..

p/s : SELAMAT HARI MERDEKA  MALAYSIA.. SAYA SAYANG MALAYSIA

1 comment:

umimiqdad said...

Good luck n sabar ok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails