Thursday, February 24, 2011

Menghilang

Agak lama aku menghilang tinggalkan blog kesayangan aku nie berbiar xberupdate..walaupun aku taw tak de sape yang nak bace kalau aku update sepuluh kali sehari pown.. hahahaha.. tapi aku tetap nak update jugak blog aku jugak.. orang nak baca atau tak tu cerita no 2..yelah nie lah tempat aku nak kongsi semua benda.. bukan setakat bersawang lagi blog aku, tapi dah naik berlumut, berkulat dah aku tengok.. sebok sangat-sangat aku sekarang nie.. hari-hari aku ada kelas, hujung minggu pulak sebok dengan keje.. baru nak rilex siket final exam dah dekat.. adoi.. bile lah aku boleh active berblog ye.. assigment bertimbun-timbun lagi nie.. ah!!! aku xpeduli ape nak jadi pown aku tetap nak update blog aku nie.. nak buang semua sawang, lumut dan kulat-kulat yang dah tebal nie.. seminggu dua kali pown jadi lah.. oh masa janganlah bergerak terlalu pantas..

0 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails