Saturday, August 7, 2010

Movie - Salt

Fuh fuh fuh.. habuk dah tebal 2 inci, sawang lagi la xterkate, kat blog aku nie.. bape banyak spider yang aku ternak pown tak taw la.. gle lame tak update.. test dah nak dekat so sebok sket mau study.. huhuhu.. maafkan aku ye blogku sayang.. tade mase mau jage-jage n tumpukan perhatian kat kamo.. nie pown aku curi-curi mase nak beblog.. huh~ penat gle, aku baru je sampai rumah.. dari Unisel aku teros singgah ke IOI n teros tengok cite Salt dengan Joe.. walaupown penat aku rase berbaloi la coz cite tu sangat best..



b4 tengok movie tu sempat lagi aku makan teppanyaki.. huhuhu myfaveret food.. yummy~ saip nasi extra lagi..



movie : Salt
time : 23 : 25
place : GSC IOI MALL
rating : 4/5

Ade yang cakap cite nie tak best tapi bagi aku memang best la.. maybe sebab ade Angelina Jolie kot.. Angelina Jolie memang tak pernah menghampakan aku la dalam ape-ape cite pown.. dalam cite tu Angelina Jolie berlakon sebagai Evelyn Salt wanita cantik, cun n super sexy!! dalam cite nie jugak Salt dah kawen dengan orang Jerman, namanya Mike, seorang peminat labah-labah.. sebelum nie pown Salt pernah dituduh sebagai perisik kat Korea dulu. Jadi cerita ini dimulakan dia ingin menyambut ulangtahun perkahwinan dia. Salt seorang agen CIA. tiba-tiba ade orang datang konon nak bagi info kat CIA ni. Salt kira nak soal siasat la. tapi tak pasal-pasal Salt ni pula dituduh sebagai perisik Rusia yang nak bunuh presiden Rusia. Jadi Salt melarikan diri dalam usaha membersihkan namanya sebagai tertuduh. disamping itu juga dia begitu risaukan suami dia yang tercinta. sayang tau dia kat suami. Jadi agent Peabody ngan Winter ni (rakan setugas dia) dok buru Salt ni la. sebab bila Salt lari, lagila dorang syak kan.. tapi nak buat macam manekan kalau jadi kat kite pown sure kite larikan.. so kalau nak taw lebih lanjut pasal cite nie cepat-cepat la korang g tengok ye.. seyes berbaloi..

p/s ~ mate ngantok tapi tak boleh nak tdow.. perot gle kenyang.. sebelom balek tadi aku ngan Joe sempat singgah Bistro makan mee goreng mamak.. sumpah kenyang.. berdosenye aku..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails