Friday, July 2, 2010

Selaput dara tiruan / artificial virginity hymen




Dara tiruan/artificial virginity hymen?? aku tersangat la pelik nape la bende macam nie boleh lepas dijual kat Malaysia.. setaw aku bende nie berasal dari Jepun.. lepas tu dijual secare meluas dekat negara-negara Asia.. orang Jepun nie kalau bab mencipte bende memang terbaek la.. macam-macam bende diorang taw buat.. nak isteri robot pown ade, pet pown ade.. pendek kate sume bende ade la.. tapi yang aku nyampah sangat nape la dorang ley mencipta adult toy macam nie?? dah terlampau bijak sangat ke?? macam dah tade bende laen dah nak cipta.. lepas nie maken banyak la pompan-pompan yang da xkesah nak tido dengan mane-mane jantan.. tukar-tukar jantan pown tape coz ko sentiase "D.A.R.A" ape nak takot hilang dara, yang palsu kan ade.. kalau dah tak dara beli je yang baru.. tak payah sebok-sebok nak operate.. pakai jari pown boleh.. pergh sunggoh kurang ajar sape yang cipte bende nie!! aku harap-harap bende nie tade la dijual merate-rate.. kalau tak maken rosak la negare kite.. maken banyak la anak-anak haram dilahirkan dan maken banyak la bayi-bayi yang tak berdosa dibuang merate-rate.. cis~

p/s - lebeh baek simpan je dara tu tak payah nak jadi murah sangat sedekah kat orang..jangan jadi sangat bangang ok!!

4 comment:

anis.farhana said...

dasyat kott..haha
ku lah kte ni stok budak2 yg hancur cmtu..
mesti da order soh cik n beli balik jepun nnty..oppppssss..huhu

umairaharis said...

hahahhaha taw tape kalo hampeh order satu lori je..

Anne Boleyn said...

aikkkkk..dah ade jual kat Malaysia ke benda ni??

umairaharis said...

yup dengar cite dah dijual kat Malaysia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails