Sunday, July 4, 2010

Lunatic Bringin' Me Smile 2

Yeah 3 hari nie aku balek Puchong duwet aku pown mengalir dengan sangat lajunye.. macam-macam aku beli.. semalam de abang posmen datang rumah aku.. posto posto.. hahahaha.. thank Cindy barang yang aku order hari jumaat pagi sabtu da sampai.. aku memang suke order dekat dye n aku akan teros order dekat dye.. memang service dye terbaek, sangat cepat.. antare barang-barang yang aku order kali nie :



a) 10pcs L-arcobic acid mask ( aku suke gile2 mask nie coz dye sangat2 la best)
b) 10pcs diy mask sheet
c) BB cream (pink version)
d) Straw hat

Tapi yang paleng best skali best skali aku dapat 3pcs Freshlook Illuminate 1-day trial lenses.. aku pown tak sangke akan dapat lens nie coz aku saje2 je isi form nie saje suke-suke.. tapi pagi semalam tengok-tengok lens tu da sampai rumah aku.. huhuhu aku dapat 3pasang tapi aku sempat snap gamba sepasang je coz adek aku dah rembat sepasang n yang lagi sepasang tu aku gatal nak pakai.. padahal tak pegi mane-mane pown dowk rumah je..



yeeppi~ contact lens dah samai setelah selame 2 minggu aku tunggu..


aku siap dapat 30% discount voucher lagi : )
thanks Freshlook


sile abailkan tangan yang tembam tu ye..yang tinggal purple daily lens je.. yang black n brown dah dipakai.. so sape yang teringin nak dapatkan link nie korang boleh lah isi form nie dekat link nie isi lepas tu submit n sile la bersabar selama 2 minggu ye.. lepas tu petang tadi aku dah menghabeskan duwet aku lagi kat Sasa outlet.. pompan-pompan memang tak sah la ko tu pompan kalo tak perabehkan duwet je kejenye.. barang siket macam nie pown duwet aku dah hangus RM7+.++



nie la barang-barang yang aku beli dekat Sasa.. mask, mask, mask n mask..nanti ade mase aku review barang nie satu-satu k..

4 comment:

Anne Boleyn said...

waa.. banyaknye barang beli kat Sasa! hana sellau beli lip gloss je kalau masuk sasa tuh.

umairaharis said...

hahahhahah sume membazir je pakainye jarang2

Anne Boleyn said...

ehh tak dapat ekk hana komen sebelum ni??

p/s:hana dah letak banner umaira kat sidebar. nanti check kay. :)

p/s: jom baca kisah blogspot demam semalam. huhu

umairaharis said...

time kaseh banyak2 dear..
seyes best gle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails