Wednesday, July 21, 2010

7 Fashion Yang Tengah Hot

Pergh lame gle tak update blog.. dekat 2 minggu.. aku tersangat la bz 2 minggu nie.. cis~ bajet ko PM ape?? padahal aku dowk sebok dengan online shopping je.. 2 minggu nie keje aku shopping je sampai nak makan pown pokai.. T_T hahahahaha.. so macam-macam fashion la yang aku jumpe baek dekat Malaysia n lua negare.. dalam banyak-banyak tu aku jumpe 7 item yang tengah hot sekarang.. dan yang pasti tujuh-tujuh item tu aku beli.. abes pokai nyah~ so aku rase sape yang gle berfashion tu sile la dapatkan item-item nie ye.. kalau tak memang rugi la.. I'm sure you're all just dying to know, right gorgeous??


1. BOATER HAT / STRAW HAT




comey gle kan?? sesuai gle dengan musim yang panas dekat Malaysia sekarang nie.. dah la nampak comey boleh gak elakkan rambut korang dari kene panas.. bentuk yang paleng popular tahun nie jenis yang cute-retro style.. harge pown tade la mahal sangat lebeh kurang RM15.00-RM35.00.. aku beli RM15.00 je dekat ebay..


2. CROPPED TEE




yang nie pulak tengah hot dekat lua negara.. kalau korang tengok kat LOOKBOOK.nu memang belambak-lambak la yang pakai cropped tee macam nie.. tapi cropped tee nie aku tak beli pown.. aku buat sendiri je.. nanti kalau ade mase aku akan postkan tutorial macam mane nak buat cropped tee nie ok..


3. SCARVES as HEADGEAR




nie item yang paleng comey aku rase n sesuai towk amoi-amoi n awek-awek yang cute je.. paleng hot dekat Jepun n Korea.. aku rase kalau macam aku yang ganas nie memang tak sesuainye.. walau tak sesuai aku tetap beli 2 helai.. hahahaha sumpah aku nie suke membazir kan..kan kan kan..


4. MAXI




yeah nie item yang paleng aku suke skali.. kalau boleh aku nak beli banyak-banyk.. coz senang nak pakai pegi class.. sarung je Maxi + Cardi dah siap.. tak kire la yang jenis floral,plain,polkadot or stripe ke sume cantek n hot.. tapi aku tengok Maxi yang jenis stripe paleng popular sekarang nie.. tambah2 yang black n white punye.. puas aku cari dekat online shop, tapi xjumpe pown yang jenis stripe.. sob sob sob sedey gle. so aku beli yang polkadot je la...


5. BASKET BAGS




coolkan.. aku suke gle bag nie bile pakai dengan baju yang vintage-vintage nampak unique gle T_T..


6. FLORAL ROMPER




sape-sape yang nak nampak lagi tinggi n slim boleh la cepat-cepat pergi kedai n cari romper sampai dapat untuk diri anda ye.. tak kesah la jenis yang pendek atau yang panjang sampai ke buku lali ke sume akan beri effect yang same ok.. korang akan nampak tinggi n slim serta merta.. sape yang tak suke yang jenis bunge-bunge macam aku boleh la beli yang plain macam aku ye..


7. LACE VEST


(^_^)

p/s : so sape yang gle berfesyen sile la dapatkan item2 nie ye..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails