Monday, June 14, 2010

Product Review 3 - MYBEAUTY DIARY MASK

Mybeauty apple diary mask

bau : sangat best bau apple.. rase nak makan je rase
harge : aku beli RM2.50 je tapi dekat Guardian pown ade RM12.90 / 2pcs
nak beli lagi?? : dah beli dah pown 10pcs lagi.. sangat suke :p

aku suke gle pakai mask, nape aku suke pakai mask?? sebab mask nie best, sebab ape mask best?? sebab kesan pakai mask dapat lihat serta merta( hahahahaha ayat kanak-kanak rebina).. yup aku suke pakai mask sebab dye sejuk n bagi muke aku rilex n rase fresh.. ape yang aku suke pasal apple mask nie sebab dye hilangkan sel-sel mati n kecikkan pores dekat muke aku..


muke aku sebelum pakai mask nie.. kusam gile kan..


hahahaha.. buruk gile gamba nie.. tapi aku nak letak jugak.. mane ade orang yang cantik mase pakai maskkn.. tape hodoh sekejap je k..


oyeah~ muke aku lepas da pakai mybeauty mask nie.. nampak cerahkan.. dah tak kusam n jadi berseri.. paleng best muke rase lembut gle n nampak cerah sesuai la untuk orang yang malas jage muke macam aku.. gle puas hati..

RATING


2 comment:

princeduyong said...

ermm..good idea

umairaharis said...

yup princeduyong.. care paleng cepat nak dapatkan muke yg fresh n berseri walau x cukop tdow

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails