Saturday, June 12, 2010

Product Review 2 - WHITENING SPA SALT

WHITENING SPAT SLAT FOR ARMPIT & BIKINI AREA


bau : macam lemon pown ade yang sure bau garam memang ade
harga : RM6.00 / packet
nak beli lagi?? : yup semestinya mau..


ingredient


scrub nie untok bawah lengan n bikini line tapi aku pakai dekat siku, lutut n buku lali je.. kadang-kadang satu badan aku pakai.. bau pown best yang penting harge dye murah.. sesuai la untuk student macam aku yang bajet sentiase kurang.. memang best.. kesan pown cepat je nampak.. macam yang ditules dekat pack tu dalam mase 7 hari je.. yup seyes dorang tak tipo.. lepas 7 hari gune siku, lutut n buku lali aku da cerah tade la cerah gle tapi dah menampak kan kesan.. parot dekat lutut mase aku jatoh basikal mase budak-budak dulu pown dah tak berape nampak.. tapi still ade lagi la coz parot tu dah lame gle.. so aku akan gunekan scrub nie lagi sampai la parot aku betol-betol hilang.. agaknye kalau parot aku dah hilang pown aku akan tetap pakai scrub nie.. sebelom nie dah try macam-macam scrub, yang aku pakai da try scrub senkuang la, beras pulut, la itu la, ini la,(bape banyak la aku gune) scrub dekat watson pown aku dah pakai tapi tak sehebat scrub nie la aku rase.. kirenye aku memang beto-betol puas hati la..

RATING

2 comment:

Anonymous said...

salam . nak tanye u beli benda kt mane ye?? mcm nk beli la pulak . thanks

umairaharis said...

i beli dekat tesco dear..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails