Thursday, June 10, 2010

Product Review 1

Perfect face massager


Perfect face massager nie memang best.. aku gune bende nie mase cuci muke n pakai pelembap.. memang bersih gle muke bile pakai bende nie.. semua sel-sel mati, blackhead n whitehead sekali hilang.. muke pown rase bersih n ringan gle.. mase pakai pelembap muke pown aku pakai bende nie skali.. mula-mula sapu pelembap dekat muke lepas tu gune mesin nie.. memang cepat la pelembap meresap dalam muke.. taya tunggu lame-lame n kulit pown tak melekit.. selain dari cuci muke mesin nie pown boleh buat urut n tegangkan muke.. so 4 in 1 la.. kalau tak salah harge pown murah je RM15.90.. memang berbaloi la aku rase..

RATING

24K Gold Eyes Mask Sheet


keharuman : memang best bau acid pown kurang tak macam mask lain..
harga : murah gile RM2.00/sheet


ingredients


essence dalam pack nie pown banyak.. da pakai pown balance banyak lagi.. sayang gak mau buang.. tapi mask tak boleh recycle ok coz kotor..


mask nie memang best.. terbaik la aku rase.. lagi pown emaskan memang da diakui sebagai salah satu bahan kecantikan yang paling bagoz.. aku da tak tido 2 hari korang bayangkan la mate aku bengkak n hitam macam mane kalau 2 hari tak tidur macammane mate panda macam tu la mate aku.. lepas pakai mask nie selama 20 minet mate aku teros segar gile.. bengkak, sembap n lingkaran hitam sume hilang, kalau tak mate aku memang da sebijik macam panda.. lepas nie aku mesti beli banyak-banyak lagi coz aku nie slalu tak tdow.. so sape yang jenis tak tdow macam aku memang elok gle la kalau pakai mask nie..

RATING

0 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails