Thursday, June 3, 2010

Lunatic Sand Art



Cuti sem nie keje aku melepak je dekat rumah.. jadi penganggur n suri rumah tangge je.. sumpah bosan gile.. cuti lame lagi tapi aku tak taw nak buat ape da.. nak shopping pown da pokai gle.. 3 minggu cuti nie keje aku on9 je.. 24 jam on9, kalau stop pown takat nak makan nasi ngan tdow je.. tapi bile on9 lame-lame pown boley gile.. so keje aku layan youtube je la..tgok lawak-lawak bodoh bangang yang ley wat aku ketawe teguling-guling.. 2 ari lepas aku saje je cari pasal art so aku terjumpe satu video yang best gile.. seyes aku jatoh cinte dekat pompan dalam video nie.. kalau tak salah aku dye nie Kseniya Simonova Winner Ukraine's Got Talent 2009.. aku memang tabek dekat dye.. hasil seni dye memang hebat gle.. korang tengok la tu penonton sampai menanges terbayangkan mengenai peperangan.. maknenye dye memang berbakat la.. memang patot menang pown.. kalau aku la jangankan melukis macam dye.. takat nak lukis orang lidi pown 8kali padam tak tentu siap..k malas nak membebel panjang.. hope korang pown enjoy tgok video nie..

0 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails