Saturday, May 22, 2010

Kau Sayang Aku Tak

Adek aku yang pompan slalu tanye ko sayang aku tak?? kalau sayang nape ko slalu marah aku ye??(bukan ke orang slalu cakap marah tandenye sayang?? hahahahahaha) yup aku taw aku nie garang sangat.. dekat rumah ke, dekat sekolah ke dekat tempat keje ke sume cakap aku garang macam harimau.. hahahaha.. aku taw tu.. tapikan cube korang pike kalau korang tak kacau harimau, harimau tu tak kan kaca korangkan.. same la macam aku pown.. maybe aku da terdidik dari kecik untuk berdikari n belajar care nak lindungi diri aku sendiri.. mane taknye sejak dari kecik dari umur 9 tahun aku dah buat start buat kerja-kerja rumah.. masa kawan-kawan sibuk main lompat getah, main polisentry, maen pondok-pondok, main kawen-kawen aku dah sebok jaga adik-adik, basoh baju, lipat baju, masak nasi, mop lantai, basoh pinggan, kemas rumah n bile time cuti sekolah aku akan berkeja dekat kedai tomyam.. ibu cakap ibu kene ganti tempat ayah so aku lak kene ganti tempat ibu.. masa tu hidup kami susah, memang susah sangat-sangat, ayah baru je tinggalkan kami so ibu terpakse bekeje sorang-sorang nak sara kami yang masih kecil.. kalau aku tak buat semua tu sape nak jage adek-adek aku dan tolong ibu?? family yang lain sume sebok nak pisahkan kami adek-beradek.. kalau nak bele tape la nie sebok nak hantar dekat rumah anak-anak yatim.. aku benci bile dorang cakap macam tu.. aku marah diorang dan cakap yang aku sendiri akan besarkan adek-adek aku coz aku tak sanggop nak berpisah.. dari sini la aku start jadi garang slalu marah n kuat membebel.. dah macam ibu dah aku rase.. hahahaha.. mane taknye aku kemas korang lak sepahkan, aku tegor sket da menangis..

too my lil sis,

aku memang garang n slalu marah kau.. sape suroh kau degil sangat.. nak melawan je keje kau.. tapi aku tetap sayang kau walau aku marah kau seratos kali sehari.. kalau aku tak sayang kau aku takkan marah pakcik ngan makcik kite bile dorang nak pisahkan kite semua.. bile orang buli kau dekat sekolah aku yang pergi serang budak tu balik, bile kau jatoh motor kau tak nak balik rumah sebab takot ibu marah aku yang pujok kau balik.. bile aku dapat RMT dekat skola aku cakap dekat cikgu aku nak bagi dekat kau je.. aku tak kesah pown kalau aku tak dapat.. kalau aku tak sayang kau tade la aku bagi duwet belanje aku yang aku ade bile kau kau mintak..padahal duwet blaje kite same.. aku tak taw la kau ingat lagi tak mase kau kecik kau suke sangat buat-buat melatah, ibu slalu nasihatkan ko cakap kalau buat-buat melatah nanti bile kau da tue ko akan nyanyok bile ibu marah pown ko wat tak taw je.. satu hari tu ibu da geram sangat agaknye sebab ko asyik dok mencarut ntah ape-ape ibu ambil cili n teros cili mulot kau.. aku yang pujok ibu suruh stop sebab mulut kau da merah berlendir-lendir, tebal supersexy aku tgok, bengkak lak taya cite la sebijik macam angelina jolie.. punye la kelam kabot aku cari gule m suapkan gule dekat kau.. mase tu aku pown kecik lagi aku tak taw nak tolong kau macam mane.. aku ingat kalau pedas makan gule je.. hahahahahha.. sumpah bile aku ingat balek aku rase kelakar gile.. kalau aku tak sayanh kau aku takkan buat semua tu..

to my lil sis,

yes i lurve u so much.. but i don't know how to say that to you.. kaukan taw aku nie ego orangnya ( :

3 comment:

Nur said...

biasalah.. dulu adik aku pun tanya, kau syg aku tak? aku cakap boleh blah.. dia nangis..

padahal aku sayang kelapan2 semua.. =)

echa aris :) said...

aku sayng kau jugakk :') ish ish.terharuu

rebel said...

nur : ko taw tape ngok ngek je kn adek2 tanye soalan mcm tu kat kakak dye.. mesti la aku syg dye ketat-ketat..hahahhaha

echa : ngade la ko tp xpenah denga cakap aku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails