Thursday, April 29, 2010

Lagenda Budak Setan




Seyes aku cakap sebelum nie aku tak pernah tengok cite melayu kat wayang.. skali pown tak pernah.. hahahahaha.. aku bukan tak suke cite melayu tapi aku geram gile bile cite melayu je mesti nak selitkan part-part yang lawak bodoh yang buat-buat muke o.k.u(terutame skali azlee senario) kalo dapat memang aku nak karate-karate je die, memang lawak basi gle bagi aku kalau skali tape la boleh la gak terime nie da bejuta-juta kali mau muntah hijau aku bile tengok muke die.. nampak sangat merendah-rendahkan orang melayu.. tak pown asyik-asyik kisah koperat, dengki-dengki, rebut bf, rebut suami, tak pown cerite tentang laki gatal nak kawen banyak.. huh~ bosan weyh!! aku maukan yang lain.. tapi bile aku tengok je triler Lagenda Budak Setan nie aku tak sabar nak tengok filem die.. teringat balik zaman mude-mude dulu, novel karya Ahadiat Akasyah nie memang best gile.. dah 7 kali aku khatam novel nie.. so semalam aku cepat-cepat selongkar aku punye rak buku nak cari novel nie..nak khatamkan towk kali ke-8..hahahhahah, walau pown dah berhabuk tapi maseh ok lagi coz aku simpan baik-baik.. dan aku harap la filem nie sebest novel asalnye, kalau tak itu la kali pertama n terakhir aku tengok filem melayu kat wayang.. sape yang pernah bace novel nie je yang akan taw kebestsannye( wujud ke perkataan nie?? kalau tade buat-buat ade je k) cite nie mengenai seorang laki yang tersangat-sangatlah nakal, memang nakal gile macam setan(tapi aku suke) yang berubah menjadi pecinta yang agong.. dari triler filem nie aku tengok sinematografi die memang cantik, laen dari laen la bagi aku, aku paleng suke kat part pokok atas bukit tu memang cool gile.. kalau tak salah aku filem nie akan diterbitkan pada 3rd june 2010.. so same-samelah kita tunggu ye..

xoxo ~ xsabar weyh nak tengok : )

2 comment:

Anonymous said...

cam excited nk tgk gakkkkk

........cik n......

rebel said...

hahahaha taw tape teringin gile..
tapi kat Jepun kan tade

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails